Întrebări frecvente

Puzzle-uri

Puzzle-urile nu sunt recomandate copiilor sub vârsta de 7 ani, deoarece piesele mici pot fi puse în gură și înghițite de copii mici, iar la această vârstă abilitățile lor motorii fine nu sunt încă la un nivel la care să se poată bucura de puzzle.

Peste vârsta de 7 ani, acest pericol nu există, dar la vârsta de 7-8 ani este încă posibil ca din când în când copilul să aibă nevoie de ajutorul mamei sau al tatălui. 😊

Deși coordonarea ochi-mână începe de obicei să se deterioreze la vârsta de 60-70 de ani, feedback-ul sugerează că, chiar și aproape de 90 de ani, completarea puzzle-ului este la fel de plăcută ca și pentru copii sau adulți.

În plus, la completarea puzzle-ului se mișcă fiecare parte a creierului și stimulează abilitățile cognitive, care este deosebit de util pentru prevenirea demenței la bătrânețe.

Culorile puzzle-ului sunt aceleași ca și în imagini, iar suprafața are un efect mat, mai degrabă decât un efect strălucitor / lucios datorită naturii materialului lemnos.

Puzzle-urile noastre din lemn sunt la fel de complexe ca un puzzle tradițional de 500-1.000 de piese, așa că nu trebuie să vă faceți griji, nu veți fi gata cu puzzle-ul prea curând.

Cât timp este nevoie pentru a completa depinde în mare măsură de cine îl completează.

Pentru un cuplu, care au comletarea puzzle-urilor în sânge, 2 ore pot fi suficiente pentru a-l completa, în timp ce un copil mai mic singur poate avea nevoie de până la 5 ore pentru a pune ultima piesă la loc.

Puzzle-urile constau de obicei din aproximativ 150 de piese (un puzzle din lemn de aproximativ 150 de piese unice este la fel de complex ca un puzzle tradițional de 500-1.000 de piese), iar dimensiunea imaginii afișate este de mărimea unei foi de hârtie A4 (21 x 29,7 cm).

Fiecare puzzle are o dimensiune diferită, puteți vedea numărul exact de puzzle-uri de pe partea laterală a puzzle-ului de deasupra butonului “ADAUGĂ ÎN COȘ”.

Fiecare dintre puzzle-urile noastre din lemn poate fi un cadou perfect, nu numai pentru iubitorii de puzzle, ci practic pentru oricine.

Puzzle-urile noastre oferă relaxare maximă, reduc stresul, relaxează mintea, astfel încât să le poți completa chiar și singur pentru a ieși puțin din rutina ta zilnică.

Dar poți completa puzzle-ul cu familia ta, partenerul, prietenii, și chiar puteți măsura timpul și să concurați pentru a vedea cine poate completa cel mai rapid.

Sigur că da! Deși puzzle-urile noastre din lemn sunt alcătuite din piese mici, deci nu este ușor de completat, dar toată lumea o poate face în mai mult / mai puțin timp! 😊

Ca să nu mai vorbim, completarea puzzle-urilor îmbunătățește mișcările motorice fine, așa că, chiar dacă nu ești cel mai bun acum, vei vedea îmbunătățiri semnificative (și în acesta) după câteva completări.

Livrare

Comenzile plasate până la ora 13:00 vor fi predate companiei de livrare în aceeași zi, astfel încât pachetul dumneavoastră va ajunge în termen de 2-3 zile lucrătoare.

Dacă plasați comanda după ora 13:00, o putem plasa doar a doua zi, astfel încât veți primi puzzle-ul comandat în termen de 3-4 zile lucrătoare.

În prezent, puteți solicita comanda doar cu livrare la domiciliu, care costă 15 lei.

Dacă cumpărați cel puțin 2 puzzle-uri din lemn, livrarea este GRATUITĂ.

În prezent, puteți solicita comanda numai cu livrare la domiciliu.

De îndată ce am predat pachetul partenerului nostru de expediere, acesta vă va trimite un e-mail de notificare prin care vă va informa că a primit coletul de la noi.

În ziua expedierii, acesta vă va trimite un alt SMS prin care vă va anunța că pachetul dumneavoastră va fi livrat în ziua respectivă, precum și intervalul de timp în care se așteaptă să sosească curierul.

Informațiile SMS includ, de asemenea, numărul de telefon al curierului, astfel încât să puteți contacta curierul direct cu orice solicitări sau întrebări.

Curierul (de obicei) vă sună chiar înainte de livrarea coletului.

Atunci când pachetul este predat serviciului de curierat, compania de curierat vă va trimite un e-mail de informare care conține, printre altele, un număr de colet, pe care îl puteți utiliza pe site-ul curierului pentru a verifica unde se află în prezent coletul dumneavoastră.

Puteți urmări pachetul pe baza numărului pe care l-ați primit la următorul link:
https://dashboard.pactic.com/ro/tracking

Curierul va încerca să livreze pachetul de 2 ori.

Cureierul va încerca să livreze pachetul a doua oară la 2 zile lucrătoare după prima încercare de livrare (eșuată).

După a doua încercare nereușită de livrare, pachetul ne va fi returnat.

În cazul în care comanda dumneavoastră nu a primit încă un număr de colet (adică dacă nu ați primit încă un e-mail de la serviciul de curierat în acest sens), vă rugăm să ne indicați cererea dumneavoastră de modificare la adresa de e-mail info@puzzies.ro și vom rescrie datele din sistem. Comenzile sunt de obicei închise la ora 10:00 în fiecare zi lucrătoare, deci aveți opțiunea de a face acest tip de modificare până atunci.

În cazul în care comanda dumneavoastră are deja un număr de colet, vă rugăm să sunați la serviciul de relații cu clienți al serviciului de curierat și să-i anunțați dacă doriți să faceți modificări.

Serviciu de relații cu clienți Sameday: 021 – 637.06.60

Dacă nu vă aflați la adresa specificată la sosirea curierului, nu există nici-o problemă, deoarece curierul va încerca să livreze coletul de 2 ori.

Cureierul va încerca să livreze pachetul a doua oară la 2 zile lucrătoare după prima încercare de livrare (eșuată).

Dacă știți din timp că nu veți fi la adresa specificată în momentul livrării, atunci vă rugăm să sunați la serviciul de relații cu clienți al serviciului de curierat și să le indicați livrarea pachetului în ziua următoare, când veți fi cu siguranță la adresa specificată.

Serviciu de relații cu clienți Sameday: 021 – 637.06.60

Desigur, comentariile adăugate la comenzi vor fi întotdeauna transmise curierului.

Plată

În prezent, puteți cumpăra în magazinul nostru web prin plata cu cardul (prin metoda securizată Stripe) și cu plata la livrare.

În cazul numerarului la livrare la curier, puteți plăti doar cu NUMERAR la curier.

Taxa pentru numerar la livrare este de 5 lei.

Acest lucru, din păcate, într-un procent foarte mic de cazuri, dar se întâmplă. În acest caz, furnizorul nostru integrat de servicii de plată (Stripe) este, din anumite motive, în imposibilitatea de a comunica cu banca care a emis cardul utilizat pentru plată.

În acest caz, vă recomandăm să plasați comanda cu numerar la livrare.

Dacă nu doriți să plătiți cu numerar la livrare, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@puzzies.ro și vă vom ajuta să rezolvați problema.

Da, cu toate acestea, puteți plăti doar în numerar la curier.

Din păcate, este posibil să plătiți exclusiv cu numerar la curier.

Comandă

În cazul în care comanda dumneavoastră nu a primit încă un număr de colet (adică dacă nu ați primit încă un e-mail de la partenerul nostru logistic în acest sens), vă rugăm să ne indicați cererea dumneavoastră de modificare la adresa de e-mail info@puzzies.ro și vom adăuga produsul (produsele) suplimentar(e) dorit(e) în comanda dvs.

Prețul produselor suplimentare va fi pur și simplu adăugat la suma de numerar la livrare în caz de numerar la livrare, iar în cazul plății cu cardul de credit, vă vom trimite un e-mail cu un link prin care puteți plăti diferența.

Dacă comanda are deja un număr de colet, din păcate nu este posibil să o schimbați. Puteți comanda produsele suplimentare într-o nouă comandă.

În cazul în care comanda dumneavoastră nu a primit încă un număr de colet (adică dacă nu ați primit încă un e-mail de la partenerul nostru logistic în acest sens), vă rugăm să ne indicați necesitatea modificării la adresa de e-mail a info@puzzies.ro și vom modifica datele în sistem.

În cazul în care comanda dumneavoastră are deja un număr de colet, puteți face modificările dorite prin intermediul link-ului din e-mailul pe care l-ați primit de la serviciul de curierat ales.

Serviciu de relații cu clienți Sameday: 021 – 637.06.60

Garanție

Dacă nu sunteți complet mulțumit cu produsul comandat, returnați-l în termen de 14 zile și vom fi bucuroși să-l înlocuim sau chiar să vă returnăm banii!

Vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail info@puzzies.ro și vă vom ajuta.

Înainte de a returna, vă rugăm să prezentați o factură pentru produs pentru a dovedi că într-adevăr ați cumpărat produsul achiziționat de la noi.

În plus, vă rugăm să atașați o fotografie a stării produsului în e-mailul trimis serviciului nostru pentru clienți.

Taxa de transport pentru retur este suportată de client.

Produsul va fi returnat pe cheltuiala dumneavoastră.

După returnarea produsului, ne angajăm să rambursăm prețul de achiziție al produsului la numărul de cont bancar indicat în termen de 14 zile de la returnarea produsului.

Numai în cazul produselor nedeteriorate putem oferi garanția completă de returnare a banilor.

În cazul utilizării care depășește utilizarea necesară pentru a determina funcționarea produsului, va trebui să reducem valoarea restituirii cu amortizarea rezultată din utilizarea produsului.

Dacă aveți întrebări, scrieți un e-mail la adresa de e-mail info@puzzies.ro.

Mai aveți întrebări?

Scrieți-ne și vă vom contacta în termen de 24 de ore!

info@puzzies.ro

puzzies.ro

puzzies.ro

Te calmează |Te relaxează | Te liniștește

Surprinde-te pe tine sau pe cei dragi
cu puțina reîncărcare